Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Otec s dcerou je likvidován úředníkem odboru územního plánování z Jičína

Navrhuji zásadní změnu Ústavy ČR " Žádný občan ČR není povinen řídit se zákony, vyhláškami či předpisy, jsou-li v rozporu se zdravým rozumem".  

Dopis pro tisk a TV, úřady státní správy

 

 

 

Dobrý den

vzhledem k tomu, že jsem hrubě nespokojen s prací úřadu - Odbor územního  plánování, Jičín a prací pana Durdila a Koliáše, nezbývá mi nic jiného, než popsat celý případ.

 

Ve zkratce.

4.4.2018 jsem kompletně vyhořel. Žiji s dcerou v té době 8 let, sám.

Pokud říkám kompletně, tak nám zůstalo jen to co jsme měli na sobě, a toho ve 2 hodiny ráno není moc.

Než se vyřídily doklady a vše ostatní, abych se dostal k části peněz na účtech, začala demolice domu a stavba nového bydlení, abychom co nejdříve bydleli.

Téměř na původních základech se postavil nový dům s garáží. Souběžně se zařizovalo stavební povolení, atd. Pomoc obcí okolních, Rožďalovice a Budčeves  byla úžasná. Při stavbě  dali všichni souhlasné stanovisko, jen odbor územního plánování chtěl, aby garáž byla zasunuta do zahrady- nesmyslně, nebo dům byl posunut k silnici. To bych měl hlavu 3 metry od silnice, která je v katastrofálním stavu. 
Stavba  garáže na tom samém místě, kde stála původně stodola, využívaná jako garáž 300 let,nikomu nevadila, a kde ve zdi byl, a dnes i je, elektrický rozvaděč, bylo jediné normální řešení. Ne jen dle mého názoru, ale dle  odborníků, které jsem oslovil.  
Bohužel pan Bodlák a Koliáš tvrdili, že mají své interní stanovisko, dle mého právníka je to stanovisko čistě osobní a ničím, ani zákonem nepodložené, u nás v obci není územní plán, kde tvrdili, že takto to nechtějí a že se to musí postavit tak, jak oni chtějí.  Pokud ale žádost u nich na odboru ležela bez pár dní 4 měsíce, bylo již pozdě. Dům již stál, tak jako dřív a garáž taky jako dřív. A já bydlel. Protože čekat na úředníka takhle dlouho jsem nemohl. Byl podzim a já s dcerou potřeboval bydlet. 
Až v únoru 2019 jsem dostal stanovisko odboru, že dům musí být v jedné rovině s garáží. Pozdě. Vše už stálo. Já jsem dům postavil se čtyřmi přáteli za 5 měsíců. Úředník za 4 měsíce neudělal nic.

Pokud jsem se opakovaně dovolával stanoviska, tak mi bylo řečeno, že mohu být rád, že jsem v Královéhradeckém kraji, protože bych jinde čekal déle. Poděkoval jsem za upozornění, a nestačil jsem se divit.

Bylo mi i řečeno panem Bodlákem, ať přinesu dokumentaci jak chce on, s garáží a domem v jedné linii, a stavím si co chci, že na kontrolu stejně nikdo nepřijde. To mne docela zarazilo. Zajímavý postup.
A tak jsem zažádal o změnu stavby aby bylo vše v pořádku. 
Dostal jsem nové závazné stanovisko a nestačil se divit.
Garáž s plochou střechou v únoru nevadila, ale v září už vadila. Další tvrzení že jsou všechny stavby v obci - domy a pomocné stavby na pozemcích od sebe odděleny, a nemají být v jedné linii, je opět lživý a důkazem je třeba sousední stavba č.18. A pokud tedy nemají být stavby v jedné linii, proč mám stavět dům já v jedné linii s garáží? 
Moje garáž z jedné strany a původní plot s vjezdem, neponičený požárem navazuje na ploty sousedů, a tvoří tak ucelenou linii plotů. Pan Koliáš ale chce , aby ploty byly vykousané a zubaté. Kde vzniknou mrtvé rohy, které nejde obdělávat ani řádně udržovat. Podivné že?
Pokud by se garáž  posunula do zahrady, ( okolní pozemky jsou přes 2.000m2, můj pozemek je pouze 790m2,) tak už nemám zahradu, plot by se musel dělat nový a vykousnutý a nevyužitelný pozemek je znehodnocen. U silnice. 
Přitom se dodrželo vše jak bylo dříve , naopak lépe než bylo.
Udivující je arogance p. Koliáše, od kterého jsem chtěl osobní schůzku a vysvětlení proč lže do úředního dokumentu. Byl jsem odmítnut s tím, že to nemá cenu, když už to napsal. A poslal mi do mailu výpis zákonů, kde a jak si mohu stěžovat.
To tedy děkuji.
Ale měl by si takový úředník uvědomit , že žije z mých daní a je tu pro lidi. Já od státu nikdy nic nechtěl, a staral jsem se o dceru. I s podlomeným zdravím( nemohu jít na náhradu kolenního kloubu, protože zařizuji tyhle komplikace a po  operaci budu 2-3 měsíce nepohyblivý, k tomu  dcera s vrozenou srdeční vadou) a pomocí přátel jsem zajistil bydlení pro dceru aby mohla mít normální život.
A jeden člověk, nadřazený nevím jak, udělá mnoho problémů, arogantně vystupuje a škodí.
Pokud pominu, že je to ostuda úřadu, tak nastupuje mimo jiné další problém, a to, že pokud nebudu mít  souhlasné stanovisko, nebude číslo popisné, tak vracím hypotéku,u které to bylo podmínkou, a tudíž jde dům do exekuce a já jdu bydlet i s dcerou asi k p. Koliášovi do kanceláře. 
Protože finanční úřad a živnostenský úřad a ostatní jen čekají právě na tu novou adresu, která pořád není a bude to za chvíli rok, skončím s podnikáním, půjdu na pracovní úřad a úředník bude mít a dalšího sociála na víc. Ze státu potom budu vysávat dávky. Díky jednomu  úředníkovi, co není schopen přijet na místo a ještě zkresluje skutečnosti a odporuje si ve svých stanoviscích.
Je to Kocourkov ne stát a ostuda celého úřadu.  

 

 

 

 

 

 

 23.10.2019

 

Radko Pašek

Nečas 21

Kopidlno

507 32

tel: 608 101 302

 

16.1.2020

A nyní nové info:

 

Dnes opět se zpožděním( úřady si s termíny , ve kterých mají vyřizovat žádosti nedělají hlavu, poprvé 4 měsíce, podruhé a nyní víc jak 2 měsíce)

dostávám zprávu, že odvolání není možné a potvrzují výrok okresního odboru územního plánování.

Opět jsou v dokumentu lživé informace a tvrzení které nejsou pravdivé.

Já jako občan, už nevím jak se hájit zvůli úředníka, který je líný a není schopen věc prošetřit na místě( i když tvrdí že tu byl, na kamerách nikde nikdo) a odkazuje se na náhledy z internetu.

,

 

To je ubohé.

Fotky a vše jsem byl ochoten dodat. Nikdo nic nepotřebuje, a potom to tak vypadá.

V tuto chvíli půjde dům do exekuce, protože vrácení hypotéky není možné, a já půjdu s dcerou bydlet ještě nevím kam.

A tak potom slyšíme jak stát pomůže. Není to pravda. Nepomůže, ba naopak jen škodí.

 

Je to hnus. A takový úředník patří k lopatě. Protože neví, co to je , přijít s děckem během chvíle o všechno.

Sotva jsme se zachránili z hořícího domu. A já hlupák postavil dům sám, a nechtěl nic po státu. A takto se mi odvděčí?? to je hrůza.

Měl jsem se odstěhovat do zahraničí, kde jsem měl alespoň klid na práci. Protože 20 hodin práce denně úředníci neznají. Já bohužel s podlomeným zdravím ano.

Stydím se za to, že žiji tady. Taková arogance nikde ve světě není. Nebo přesněji v civilizovaném světě není.

 

 

Radko Pašek

Nečas 21

Kopidlno

507 32

tel: 608 101 302

PS: pokud by byl někdo ochotný pomoci, právní radou nebo podobně, budu velmi rád. Děkuji

 

 

Autor: Radko Pašek | pátek 17.1.2020 11:57 | karma článku: 0 | přečteno: 1059x
  • Další články autora

Radko Pašek

Inflace roste, investice v zahraničí je cesta nepřijít o peníze.

Inflace roste, ceny všeho také a dle odborníků není ještě konec v dohlednu. Je jasné, že plno občanů přichází o své úspory, které mají v bankách. Jedna z možností je investice do nemovitostí v zahraničí. Například v Chorvatsku.

28.4.2022 v 7:24 | Karma: 3,75 | Přečteno: 148x | Diskuse| Cestování

Radko Pašek

Pojistka nebo vyhozené peníze do Kooperativy pojišťovny?

Je s podivem, že jsou u nás pojišťovny, které svým vyčůraným postojem obírají klienty o peníze na pojistkách.

30.11.2016 v 14:10 | Karma: 23,64 | Přečteno: 968x | Diskuse| Ostatní

Radko Pašek

Česká vesnička v Chorvatsku

V Chorvatsku na ostrově Krk začíná projekt několika lidí z Čech, kteří zainvestovali pozemek na výstavbu bungalovů k rekreaci. Výstavba probíhá po etapách a investoři si vše pochvalují.

29.11.2016 v 12:13 | Karma: 11,60 | Přečteno: 528x | Diskuse| Cestování

Radko Pašek

Zákon na ochranu samoživitelů máme, nic méně je zlikvidujeme.

Jak postupovat při snížení či ztrátě příjmu, aby do nové úpravy výživného nedocházelo k navyšování dluhu na výživném, exekučnímu ožebračování a trestně právní šikaně výživou povinného rodiče

21.11.2016 v 10:48 | Karma: 14,28 | Přečteno: 496x | Diskuse| Společnost

Radko Pašek

Změna ústavy by pomohla, jinak tu bude Kocourkov, a to i v dnešní době.

Navrhuji zásadní změnu Ústavy ČR " Žádný občan ČR není povinen řídit se zákony, vyhláškami či předpisy, jsou-li v rozporu se zdravým rozumem".

13.11.2016 v 7:49 | Karma: 20,44 | Přečteno: 601x | Diskuse| Liberec
  • Počet článků 5
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1032x
Podnikatel, otec tří dětí, bojující o to, aby soudy chránili děti a neškodily. Soudy totiž i přes posudky lékařů a odborníků rozhodují v jejich neprospěch.

Seznam rubrik